sobota, 3 czerwca 2017

STUDIO


Po nieco dłuższej przerwie czas na wstawienie posta. Teraz zaczyna się pora roku, kiedy mam do pokazania Wam mnóstwo ciekawych stylizacji - poprawi się z pewnością moja systematyczność.
Tym razem wybrałam stylizację w odcieniach khaki i brązów z akcentem koszuli z haftowanymi kwiatami. Ostatnio bardzo podobają mi się ubrania z haftowaniem i kupuję takie dość często. Ładnie pasują do ponadczasowego fasonu spodni, który podkreśliłam skórzanym paskiem. 

Co do fryzury, zainspirowałam się ostatnio popularnym trendem na wsuwki. Dało się go zauważyć m.in. u Belli Hadid bądź Rihanny.  Wybrałam białe, aby skomponować to z paskami na koszuli. Zmodyfikowałam jednak to, że nie prostowałam ich. Przed balem gimnazjalnym, który mam w piątek, chcę dać odpocząć moim włosom i zostawiam je naturalne. Być może zauważyliście, że od oddania ich dla fundacji w kwietniu trochę podrosły. 

Na dzisiaj to już tyle, piszcie czy podobają Wam się fryzury ze wsuwkami i jak najbardziej lubicie czesać włosy (w szczególności krótkie, szukam inspiracji dla siebie haha) 

Klaudia xoxo

PS Wiecie, że niedługo zbliża się rok od założenia bloga? ;)













Tiffi shirt Stradivarius trousers H&M bomber jacket Stradivarius belt Local store cabarettes Apart earrings



6 komentarzy:

  1. Dość fajna stylizacja, jednak moim zdaniem powinnaś trochę popracować nad jakością wykonywanych zdjęć. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz!
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjne, zdjęcia są świetne mi osobiście bardzo się podobają uważam że mają swój urok. Jesteś śliczna i taaaka urocza :) masz styl!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Cllaudizzle , Blogger