czwartek, 29 czerwca 2017

1 YEAR OF MY BLOG | ANNIVERSAIRE


To jeden z wyjątkowych postów dla mnie. Dzisiaj mija rok od momentu, w którym zdecydowałam się założyć bloga i wstawić wpis z pierwszą stylizacją. Przez te 12 miesięcy nabrałam wiele doświadczeń i większej świadomości własnego stylu. Mam wiele motywacji do kontynuacji tego, co zaczęłam.

W związku ze specjalnym postem specjalna sesja zrobiona na starym mieście w Gdańsku - uwielbiam takie miejsca z takim klimatem :)

Spodziewajcie się w ciągu kilku najbliższych dni odnowionej strony O Mnie - w końcu w ciągu roku może się wiele zmienić!

Dziękuję Wam za każdy komentarz, miłe słowa i wiele pochlebnych wiadomości prywatnych -

Klaudia xoxo

















Bershka dress Lasocki shoes Linea backpack Apart pearls 















15 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, że Ci się udło! :)

    http://natex-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nice post, like it :)
    happy Sunday :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, lubię zdjęcia w takim klimacie :) Powodzenia w dalszym blogowaniu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę sto lat bloga i tysiąca stylizacji w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz. :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!
    Masz świetny typ urody *.*

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia i dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz. Sukienka idealna, bardzo mi się podoba <3

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje! I oby kolejny roczek był jeszcze lepszy :) śliczne zdjęcia! :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że to już rok :) Śliczna sukienka !

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczny look. Gratuluje okraglej rocznicy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Cllaudizzle , Blogger