piątek, 24 marca 2017

ANNIVERSAIRE


anniversaire - urodziny
anniversaire - birthday


Na wczoraj przypadł dzień, który co roku sprawia mi wiele przyjemności i radości - 23-ciego marca obchodzę swoje urodziny. W tym roku skończyłam już 16 lat.

W związku z tym mam dla Was specjalnego, urodzinowego posta - pokazuję w nim moje ubranka, gdy byłam mała! :)

To wszystko na dzisiaj, posta piszę w drobnym pośpiechu przed moim "przyjęciem".

A Wy, kiedy macie urodziny? Jak je obchodzicie? Piszcie w komentarzach!

Klaudia xo






8 komentarzy:

  1. Muszę Ci powiedzieć ,że byłaś bardzo stylowym dzieckiem :D
    Wszystkiego Najlepszego :)
    Obserwuje !!
    Zachęcam zajrzeć na :
    ONLY DREAMS - KLIK ♥
    INSTAGRAM BLOGOWY - KLIK ♥
    Pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te zdjęcia :D Ja urodziny obchodzę 10 marca, więc troszkę wcześniej niż Ty ;*

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie spóźnione wszystkiego najlepszego! :*

      Usuń
  3. Jakie słodkie zdjęcia. Trochę (bardzo) spóźnione - wszystkiego najlepszego!! :)
    Ja swoje urodziny obchodzę w kwietniu :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ja jak oglądam moje stare zdjęcia to się śmieję z tego jak wtedy wyglądałam:D Wszystkiego najlepszego!
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, ja sama uwielbiam zaglądać czasem do tych z dzieciństwa - super pamiątka:)
    spóźnione wszystkiego najlepszego!
    Ja urodziny obchodzę 15 października ;)

    Życzę miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Very interesting post and wonderful photos!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Cllaudizzle , Blogger