sobota, 14 stycznia 2017

REINE D'HIVER


reine d'hiver - królowa zimy
reine d'hiver - queen of the winter


Na samym początku chcę Wam życzyć w pierwszym poście w Nowym Roku wszystkiego, co najlepsze.


Teraz odnosząc się już do kwestii poruszanej w tym wpisie - muszę przyznać, że zaczęłam się przyzwyczajać do czarnych ubrań. Kolor czarny od zawsze mnie odrzucał swoją żałobną i ponurą sławą. Nie podobały mi się takie ubrania na mnie.

Niedawno jednak złagodniałam w tej kwestii i stwierdziłam, że sprawdzę, jak wyglądam w ciemnej stylizacji. Mój typ urody to zima, a dla takich osób najbardziej zaleca się ubrania białe oraz czarne. Odradza się natomiast stonowanych beży i tym podobnych. 

Muszę stwierdzić, że to, co odnalazłam w rubryce beauty pewnego magazynu, jest prawdą. Kolor ten rzeczywiście podkreśla atuty zimowej urody. 

Zmieniłam więc moje zdanie. Teraz uważam, że to kwestia konkretnego ubrania. Wiele czarnych ubrań wydaje się wyjątkowo żałobnymi, ale ogromny ich odsetek jest niezwykle elegancki. 

Być może będę wybierać ubrania w tym odcieniu o wiele częściej. 

Czy lubicie nosić ciemne ubrania? Którą porę roku prezentuje Wasza uroda? ;)

Klaudia xoxo




 











local store coat Pamami hat Stradivarius jeans Mohito scarf  Mohito boots Apart earrings local store leather gloves












14 komentarzy:

  1. Gdzie można kupić tą czapkę? Piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam swoją w butiku w moim mieście ale wiem, że są też sprzedawane w internecie :)

      Usuń
  2. uwielbiam kolor czarny i często chodzę cała ubrana w tym kolorze. według mnie to też zalezy od dodatków jakie dobierzemy i ogólny efekt
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem czarny kolor jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dobrze czuję się kolorach takich jak bordowy, granatowy i jeansy. Pięknie wyglądasz, cudowne włosy i uśmiech! :)

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam - blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ;)

    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakaś ty śliczna! <3

    https://klaudia-modelska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak określa się typ urody
    Stylizacja prześliczna i wyglądasz bardzo dobrze!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne oczka masz ^^
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś prześliczna <3 A twoje stylizacje są niesamowite ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. wydajesz się być dosyć ciekawa, ale sam blog mi się nie podoba.Jest nudny i szary. Nie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby było to coś godnego uwagi oraz inteligentnego, można by było przyznać ci nagrodę najnudniejszych komentarzy. Cóż, jednak takie to nie jest, a na inne sukcesy ze swoją żałosną osobą nie możesz liczyć.

      Również nie pozdrawiam, szkoda się zniżać, żeby do ciebie tam na dole dotarło ;*

      Usuń

Copyright © 2014 Cllaudizzle , Blogger