niedziela, 25 grudnia 2016

RÉVEILLON DE NOËL


réveillon de noël - wigilia bożonarodzeniowa
réveillon de noël - Christmas Eve dinner



Nareszcie nadszedł długo oczekiwany przez nas dzień - Boże Narodzenie. Uwielbiam te święta najbardziej ze wszystkich, ponieważ mają jedyny w swoim rodzaju klimat. Zapach choinki, eleganckie ozdoby, czerwone poinsecje na stołach. Zdjęcia były robione stosunkowo wcześnie, przed samą kolacją prezenty nie mieściły się pod tym dość drobnym świerkiem syberyjskim. Zauważyłam jednak, że szczególnie od tego roku, większość osób, również popularnych postaci blogosfery, wybiera generalnie nieduże choinki, jakkolwiek przestrzennego wnętrza by nie mieli. Ogromne w zasadzie widziałam jedynie na zdjęciach u Kardashianów. 

Uważam, że wybitnie pasującymi kolorami ubrań do wigilijnej stylizacji jest ciemna czerwień, jeszcze granat i zieleń. Ewentualnie czerń. Ze świętami definitywnie kojarzą mi się satynowe materiały, rozkloszowane fasony. 

Ja w tym roku wybrałam granatową slip dress, pod którą wzięłam t-shirt na krótki rękaw z dość cienkiego materiału, można powiedzieć, niemal melanżowego. Dość kontrowersyjna Slip dress według wielu magazynów modowych, między innymi Harper's Bazaar, ma być jednym z tych trendów, które nie będą się już pojawiały w roku 2017. Stwierdziłam, że mój wybór tej sukienki będzie pewnego rodzaju pożegnaniem jej sławy. Jako biżuterię wybrałam szlachetne, złote kolczyki wysadzane cyrkoniami i kamieniem peridotu. Końcówki włosów podkręciłam przez noc cienkimi wałkami. Co do makijażu, postawiłam na rozświetlenie. Wykonałam strobing, o którym już wam wcześniej na blogu wspominałam.

To już wszystko ode mnie dzisiaj. Pozostaje mi Wam życzyć wesołych, spokojnych świąt! Możecie pochwalić się w komentarzach, co dostaliście pod choinkę ;)


Klaudia xo

















10 komentarzy:

  1. koszula nocka jako sukienka nie wygląda fajnie i korzystnie. Niestety twoja stylizacja jest nie korzystka, nie pasuje ci ten styl

    Zapraszam do MNIE


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem opinia ta jest dość bezpodstawna, oscyluje jedynie między odgórnymi przekonaniami na dany temat...

      Usuń
    2. Ale każdy ma własny gust i upodobania.

      Usuń
    3. Skarbie proponuje zamiast oceniać innych zacząć od siebie:* Jakoś ty ranisz ludzkość swoimi krągłościami w miniówce i meloniku dziadka a ja nie lecę na twój profil aby wyrazić "własną opinie". Pozdrawiam serdecznie środkowym palcem.

      Usuń
  2. A dla mnie wyglądasz w tej "koszuli nocnej" świetnie, twój highlighter na policzkach jest niesamowity..

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkiego dobrego na nowy rok :) Bardzo podoba mi się twoja stylizacja :) Kolczyki idealnie do niej współgrają :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

      Usuń
  4. Sukienka jest rewelacyjna i świetnie w niej wyglądasz!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia naaprawde piękne! Zapraszamy do nas, może obs za obs?http://friendsblogglifestyle.blogspot.com/2017/01/hej-dzisiaj-ja-oliwia-pisze-posta.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Cllaudizzle , Blogger