niedziela, 18 grudnia 2016

LES IDEES DES CADEAUX | CHRISTMAS GIFT IDEAS


Les idees des cadeaux - pomysły na prezenty
Les idees des cadeaux - gift ideas 


Długo wyczekiwane święta Bożego Narodzenia za niecały tydzień. Na pewno wiele z Was zastanawia się nad upominkiem dla rodziny, przyjaciółek, innych bliskich osób. Wiem z doświadczenia, że znalezienie idealnego prezentu nie jest dla każdego łatwym zadaniem. Dlatego też chcę Wam pokazać kilka moich propozycji.






Pędzle do makijażu ucieszą każdą kobietę. Szczególnie dobrą 
opcją będzie zestaw w poręcznym, estetycznym pokrowcu.
Całkiem dobre są te z H&M, cenowo również prezentują się atrakcyjnie.

H&M / 69zł








Od pewnego czasu ciężko nie zauważyć nowego renesansu kolorowanek
dla dorosłych. "Zaczarowany las" Johanny Basford to najpiękniejsza
kolorowanka, jaką widziałam w życiu. Chcę ją i na pewno nie jestem
jedyną osobą, którą taki drobiazg by ucieszył.

Empik / 19zł







Słuchawki to prezent unisex, a na pewno większe wrażenie
wywołają, jeśli będą w tak modnym kolorze, a jednak rzadkim
przy tym produkcie, jak khaki.

H&M / 130zł








Przypinki są rzeczą, którą można opisać charakter człowieka
bez słów. Idealne i dla dziewczyn, i dla chłopaków. Świetne
zestawy i pojedyncze piny znajdziecie na przykład na stronie 
Pintrill.

Pintrill.com$12-$55







Kto nie skusiłby się na piórnik-saszetkę ze słynnymi już
w internecie Kimoji?

Trendmania / 30zł









Uwielbiam poduszki, szczególnie jak mają jakieś kształty.
Ta poduszka-butelka szampana jest wprost ujmująca, 
może stanowić śmieszny upominek.

DaWanda / 45zł









To już wszystko, co chciałam Wam pokazać, mam nadzieję że pomogłam. Dajcie znać w komentarzach, czy chcielibyście więcej takich postów z inspiracjami!


This post isn't translated into English. The text could look very unaesthetic. I'm thinking of good solution for this problem. Sorry for difficulties - see you soon!


Klaudia x


2 komentarze:

  1. Świetne rzeczy, chyba najbardziej spodobała mi się ta książka i te pędzle. Wygląda to na prawdę interesująco.
    Pozdrawiam, zapraszam również do mnie.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/6-blogmas-wywiad-z-martyna-cysewska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kolorowanka jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Cllaudizzle , Blogger