niedziela, 11 grudnia 2016

DOUILLET MAIS CHIC AUSSI


douillet mais chic aussi - przytulnie, ale i stylowo
douillet mais chic aussi - cozy, but also stylish


Nareszcie grudzień. Idealna pora na wszelkie ciepłe kurtki, szale, futerka. Również pora, kiedy święta zbliżają się wielkimi krokami.

Wracając jednak do kurtek - czym kieruję się, wybierając idealną kurtkę dla siebie? Przede wszystkim moim najważniejszym wyznacznikiem jest ładny tzw. "lisek". Musi być on gęsty, spory, w żadnym wypadku wybrakowany. Miałam przypadki, kiedy kurtka w kroju była bardzo ładna, jednak lisek przy kapturze po prostu mnie odrażał. Z zakupu takiego ubrania zrezygnowałam.

Po sprawdzeniu wyglądu futerka przy kapturze zwracam uwagę na wypełnienie kurtki, czyli to, co ma zatrzymywać mi ciepło i fason, który powinien pasować do mojej sylwetki. Za dobry zakup uważam kurtkę, która pojawia się w dzisiejszym poście. Poza wypełnieniem jest wewnątrz w górnej części tułowia wyszyta miękkim futerkiem.

Sweter z golfem znalazłam ostatnio w zakamarkach szafy. Nawet nie pamiętam, kiedy został kupiony. Spodobał mi się jednak i postanowiłam dodać mu trochę szyku dzięki czarnej, rozkloszowanej spódnicy.

Dajcie znać w komentarzach, jak Wy wybieracie swoje kurtki i czy podoba Wam się taki outfit. W tym tygodniu wstawię post z pomysłami na świąteczne prezenty, więc śledźcie mnie na moich social mediach (podane w prawym pasku) na bieżąco! :)


Finally December. Perfect time for cozy coats, puffer jackets, scarfs, fur. Also time, where Christmas is in.

Well, back to puffer jackets - how I choose the best one for me? First of all, my the most important task is pretty fur on hood. It must be thick, quite huge, but it musn't be wasted. I had situations, when jacket had nice cutting, but fur on hood was awful. I gived up from buying clothes like these ones.

After checking fur, I pay attention for filling of jacket and cutting, which must look good on my silhouette. For me, great purchase is jacket from today's post. Apart from filling inside, it's lined with soft fur near upper torso.

I found this jersey recently somewhere in my closet. I don't even remember when I bought this. Apart from that I liked this one and decided to add some chic through black, flared skirt.

Let me know in comments, how you choose your puffer jackets and how you like my outfit. This week I'm posting some christmas gifts ideas, so stay tuned on my social media showed on right bar of my website! :)


Klaudia xo












Stradivarius puffer jacket Wrangler jersey House skirt Mohito boots House cowl


 



4 komentarze:

  1. Śliczne to futerko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa Klaudia ! Super :) tak btw jakieś wyzwanie ze cały tydzień do szkoły w spodniczce ? Hehe bo jest strasznie zimno :/ ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, nie wyzwanie. Mam po prostu ciepłe rajstopy :D

      Usuń

Copyright © 2014 Cllaudizzle , Blogger