sobota, 24 września 2016

SEPTEMBRE

Septembre - wrzesień
Septembre - september


W końcu jesień! Nie mogę się już doczekać grubych swetrów, gorącej czekolady, czapek, szalików, chrupiących liści pod butami. Jest to również dla mnie najlepszy okres modowy. Płaszcze i kozaki to mój żywioł. 

Zdjęcia z ostatniej sesji, które Wam dzisiaj pokazuję, zostały zrobione jeszcze w nieco cieplejszy dzień. W zasadzie, jeszcze w wakacje. Założona sukienka jest jedną z moich nowych zdobyczy i zarazem moich ulubionych, jest bardzo wygodna, ciepła i naprawdę, pasuje niemal do wszystkiego. W dodatku ten króciutki golf dodaje uroku. 

A Wy, czy lubicie jesień? Noszenie kurtek, płaszczy i tym podobnych Was odrzuca, czy daje pole do popisu? 



Finally autumn! I can't to wear wait thick pullovers, scarfs, drink hot chocolate, feel crunchy leaves under my boots. Coats and overknees are my elements.

Photos from my latest shoot are taken in a little more warm day. Actually, in still a summer day. This dress is one of my newest hunts and one of my favourites. It's comfortable, quite warm and fits almost everything. Plus this short turtleneck adds something glamorous.

And you, do you like autumn? Wearing coats, boots isn't your cup of tea or sure it is?


Klaudia x











Mohito dress Mohito handbag Mohito boots Mohito jewellery




5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia oraz śliczna stylizacja. Nominowałam Cię w LBA, zachęcam do zerknięcia, dobra robota!

    http://girl0almighty.blogspot.com/2016/09/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Oho w końcu spotykam kogoś kto nie narzeka na jesień!
    Ja również uwielbiam ten czas <3
    super wyglądasz!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne masz włosy *.* Super stylizacja.
    Zapraszam do mnie > http://moviesgoals.blogspot.com/2016/09/megan-is-missing.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy post dotąd! Oby tak dalej! :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Cllaudizzle , Blogger