czwartek, 21 lipca 2016

KLLAUDIZZLE KOUTURE


Witajcie!

Dzisiaj wyjątkowy dzień dla mojego bloga, ponieważ zaczynam cykl wpisów o kreatywnej tematyce DIY (słynne Do It Yourself), który już dawno zapowiadałam. Tym razem chcę pokazać Wam, jak ozdobiłam moje bluzki farbami akrylowymi do tkanin i nadałam nowy sens papierowej torby po ostatnich zakupach w Levi's.

Rysowałam od zawsze, do dziś mam górę zamazanych długopisem zeszytów, jednak przeniesienie swoich umiejętności na materiał bluzki to coś, co zaczęłam robić stosunkowo niedawno.


Oto pierwsza rzecz, którą pragnę Wam pokazać, t-shirt, który ozdobiłam sceną z "Małej Syrenki" oraz podpisem "I woke up like this - taka się obudziłam".





Czyli niespodzianka, którą skończyłam wczoraj i przez którą opóźniłam wstawienie tego posta. Do zrobienia tego wykorzystałam zaledwie cztery farby, które sprytnie połączyłam. Z białego, czarnego, zielonego i czerwonego powstał kremowy, pudrowy róż, liliowy, szary, brązowy, koralowy, pastelowozielony oraz szary. Najpierw narysowałam wzór ołówkiem B, nic nie kalkowałam, jedynie patrzyłam na obrazek i rysowałam. Jeśli nie czujecie się pewnie, podłóżcie wydrukowany obrazek pod tkaninę. Potem podłożyłam pod materiał bluzki grubą gazetę, aby nic nie przebiło na tył bluzki i zaczęłam malowanie. Musicie zaopatrzyć się w pędzle o różnorodnych rozmiarach, ja korzystałam zarówno z tych, które zostały po przedszkolu, jak i nowo zakupionych pędzli RENESANS, z których jestem bardzo zadowolona. Cieniutkie świetnie nadają się również do kaligrafii. Tworzą nieziemskie zawijasy i są bardzo dokładne! Konieczna będzie paleta, w której będziecie mieszać kolory - owszem, można wziąć też jakąś pokrywkę, ale uważam, że jest to utrudnianie sobie pracy. 


Torba Levi's, już nie taka Levi's




Mimo, że torba jest z papieru, ją również ozdobiłam farbami do tkanin. Nic się jednak nie stało mimo zaleceń od producenta farbek. Słynne logo marki pokryłam grubym pędzlem czerwoną farbą i dzień później domalowałam cieniutkim pędzlem białe napisy. Jak wyżej pisałam, pędzel RENESANS nr 2 pozwolił mi zrobić fantazyjne zawijasy. Wyszła z tego ciekawa autoreklama. I ciekawa alternatywa klasycznych toreb na drobne zakupy.


Ostatnia dzisiaj, koszulka polo:






To była pierwsza rzecz, w którą kiedykolwiek zadziałałam farbami. Nie chciałam się na początek bardzo rozpędzać, aby się nie zawieść efektem końcowym. Na szczęście, praca poszła pomyślnie. Nie uwierzycie, ale wszystko wykonałam... wykałaczką. Nie było to wyjątkowo wygodne narzędzie, ale nadało oczekiwany przeze mnie efekt "wyszytego muliną obrazka".


Wybrałam farbki TEX, które gorąco polecam. Malunki nie niszczą się nawet po wielu praniach, kolory są mocno napigmentowane i łatwo się mieszają w piękne barwy, a pojemniczki są bardzo wydajne.


O co chodzi z Kllaudizzle Kouture?


Jest to nazwa którą wymyśliłam sama na potrzebę mojego drugiego konta na Instagramie, na którym umieszczam swoje rysunki i projekty. Zapraszam Was do obserwacji, będziecie mieli okazję widzieć dużo więcej wytworów mojej wyobraźni!

Poważnie samodzielnym malowaniem i projektowaniem ubrań zaczęłam interesować się na początku tego roku. Jakiś czas później wzięłam się do pracy. Zainspirowałam się tym od mojej przyjaciółki Ali, która zaczęła robić to wcześniej i zakochałam się w efekcie jej pracy. Czekam aż Ala założy swojego bloga, przysięgam, zakochalibyście się w jej bluzkach i torbach. 

Inspiracje na printy biorę z głowy, stylizacji gwiazd i Pinteresta, który jest rajem dla takich małych uroczych artystów.



Myślę, że na dzisiaj wyczerpująco opisałam moje prace. Od dzisiaj umówmy się, że ubrania, w które będą w stylizacjach zrobione przeze mnie, podpiszę Kllaudizzle Kouture. Ogółem moją artystyczną działalność nazwijmy tą jedną, umowną nazwą.

Niedługo następny post z serii, w którym bardziej przybliżę temat szycia. Nie mogę się już doczekać!
A Wy? :)


Klaudia x


6 komentarzy:

  1. Ostatnie najlepsze ��

    OdpowiedzUsuń
  2. U tej twojej koleżanki na insta są same rysunki i nie ma bluzek :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie najlepsze za pomysł na ten tekst ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Cllaudizzle , Blogger