poniedziałek, 25 lipca 2016

FLEURS


fleurs - kwiaty
fleurs - flowers



Kupiłam niedawno w Stradivariusie piękną koszulę w kwiaty. Charakteryzuje ją to, że można ją nosić na dwa sposoby: trochę ją podnosimy i widać wtedy nasze spodenki, albo zostawiamy długą. Wybrałam drugą opcję, mimo, że pierwsza jest rownież ładna, efekt lekkiej sukienki wydał mi się dużo bardziej dziewczęcy i typowo wpadający w mój styl. Kiedy zaczynało być wietrznie, jedynie zarzucałam na plecy denimową kurteczkę. Tym razem do stylizacji też dodałam chokera, ale w postaci pudroworóżowej wstążki. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Jest trochę inna.


I bought beutiful floral shirt in Stradivarius. I can wear it in two ways: take it up and you can see shorts or keep it long. I've chosen second way, first is nice too, but I think this looks more girly like cute, light dress and is more my style. When it became windy, I wore denim jacket only on my shoulders. This time I also added choker to my outfit, but today it was baby pink ribbon. I really like this outfit, it's kind of something original.

Klaudia x









Stradivarius shirt Foreigner Apparel denim jacket Mohito pumps Kllaudizzle Kouture choker

13 komentarzy:

  1. Świetny blog, zdjęcia są bardzo ładne i masz dobry gust, zyskałaś nową czytelniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś taka śliczna :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Za mocno się malujesz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wracam z wakacji i będą nowe posty!

      PS szykuję dla Was parę niespodzianek ;)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam odpowiedzieć na komentarz wyżej i wybrałam złe konto, wybaczcie :v

      Usuń
  6. pięknie!
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta koszula, ślicznie wyglądasz :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę dziwne pytanie, ale chodziłaś w samej tej koszuli? W sensie czy traktowałaś to na serio jak sukienkę czy pod spodem coś nosiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam krótkie spodenki ale nie widać ich hahah

      Usuń

Copyright © 2014 Cllaudizzle , Blogger