czwartek, 30 czerwca 2016

BLANCHE


blanche - biała
blanche - white (f)


Dopisała wczoraj pogoda, więc postanowiłam założyć sukienkę kupioną, o dziwo, w Sinsayu. Ogółem nie przepadam za tym sklepem, ale to można uznać za perełkę. Sukienka jest nawet dobra jakościowo i urzekła mnie jej koronka. Osobiście wolę te w kwieciste wzory, a ostatnio widzę w sklepach bardzo dużo ubrań w bardziej geometryczne koronki. 

Generalnie jest bardzo wygodna i lekka, perfekcyjna na lato.



The weather became amazing yesterday again, so I decided to wear my new dress which I bought, surprisingly, in Sinsay. Generally I don't like this brand, but this one is such a pearl. The dress has quite good quality and I fell in love with its lace. Personally I prefer these laces in floral pattern, but I see that there's a lot of clothes with geometrical pattern in shops recently.

Generally the dress is very comfortable and light, perfect for summer.


Klaudia x

PS. Powstała już strona Moi / O mnie. Oprócz informacji o mnie i celu tego bloga znajdziecie tam jeszcze moje social media.

PS. The subpage Moi / O mnie is done. You can find here not only informations about me and goals of my blog, but also my social media.










Sinsay dress Mohito pumps Mohito bracelets & earrings

3 komentarze:

  1. Chyba też kupię sobie taką sukienkę, jest piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz twittera?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Cllaudizzle , Blogger