niedziela, 26 czerwca 2016

BIENVENUE


bienvenue - witajcie
bienvenue - welcome


Właśnie czytacie pierwszy wpis na moim nowo powstałym blogu modowym! Jestem szczęśliwa, że udało mi się rozpocząć to przedsięwzięcie, o którym myślałam od pewnego czasu.

Mam na imię Klaudia i mam 15 lat. Mieszkam w turystycznym mieście na Mazurach. Jednym z moich wielu zainteresowań jest właśnie moda. Więcej na mój temat dowiecie się niebawem w powstającej podstronie Moi / O mnie. Na razie uproszczona wersja znajduje się po prawej stronie strony głównej w języku francuskim. Konsekwentnie w języku francuskim będzie każdy tytuł postów. Nie martwcie się, tłumaczenie tego, co napisałam zawsze będzie na początku wytłuszczoną czcionką.

Będę zamieszczała tutaj głównie moje stylizacje, pokazywała rzeczy, które mi się podobają. Jednak to, co wyróżni mojego bloga, są ubrania zaprojektowane przeze mnie. Lubię się tym zajmować w wolnym czasie, ponieważ jestem bardzo kreatywna.

Pierwsza stylizacja, którą tutaj umieszczam, to połączenie, które w ostatnich, upalnych dniach zdobyło moją sympatię. Lekka, dziewczęca, jednak koszula z modnymi wiązaniami nadaje tej elegancji. Spódniczka to natomiast ciekawy zamiennik tych denimowych, w dodatku podszyta jest na dole koronką. Zakochałam się w jej kolorze!

To tyle na dzisiaj. Dziękuję, że poświęciliście chwilę na przeczytanie tego wpisu i obejrzenie zdjęć. Koniecznie napiszcie w komentarzach, co sądzicie o takim połączeniu :)



You are reading first post on my new fashion blog! I'm happy that I could start this activity. I thought about this for few weeks.

My name is Klaudia and I'm 15. I live in Masuria in Poland. One of my hobbys is fashion. You can learn more about me soon in coming subpage called Moi / O mnie.  Actually a smaller one you can find on the right side on my home page and it's in French. Every title will be also in French. But don't worry if you don't know well this language, you will find translation in the beginning of every post. Even in bold font.

Generally, I will post here my outfits, showing things which I like (weekly crushes). But the thing which will make my blog unique, is posts with clothes designed by me. I like designing fashion in free time, because I am very creative.

First outfit I'm showing you, is a combination which I used to love in last hot days. It's light, girly, but shirt with fashionable this season laces add some elegance. My skirt is such a these cool denim skirts look-a-like. And I'm obsessed with that baby blue colour.

That's all for today. Thank you for reading this and looking at photos. Write in comments what do you think about this look! :)


Klaudia x













Mohito shirt Papaya skirt Mohito pumps Mohito furrie Sinsay handbag

5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz! Co to za kolekcja ta koszula z mohito, można ją jeszcze kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to nowa kolekcja, na pewno powinny być w sklepach

      Usuń
  2. Klaudia ! Super :* Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i cudne stylizacje! Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny outfit, jest idealny :)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Cllaudizzle , Blogger